wtorek, 1 maja 2012

Sytlizacja Belli Thorne :)




Hejka <3

Dzisiaj będzie coś o charakterystycznych osobach, a właściwie o takiej jednej :D

Każdy ma jakiś styl, chociaż nie zawsze to widać, bo niektórzy ubierają się na prawdę przeciętnie tak jak cała masa innych ludzi, a jednak maja coś w sobie co przyciąga wzrok. Muszę przyznać że ja właśnie należę do takich osób. Owszem, lubię się wyróżniać z tłumu, ale jakoś nie potrafię znaleść własnego stylu który by 'przemawial przezemnie' :D Ja jestem na ogół taka że lubię dbać o siebie, no ale też bez przesady :P Podoba mi się styl Belli Thorne :) Wiem że to taka gwiazdka Disneya, ale to nie chodzi o jej karierę czy coś, tylko o sam styl :) Nie jest ideałem, bo często się ubiera trochę za poważnie, ale zazwyczaj jej stylizacje są bardzo fajne i oryginalne. Sweetaśne sukienki, warstwowe ubrania i dużo świecących dodatków. Ta rudowłosa kobietka jest świetna- i jako aktorka i modelka :)  Nie jestem jej wielką fanka, ale ogółem to lubię jej własne ja :P

No to dzisiaj tak króciutko:) A teraz idziemy się opalać!!!! Chociaż nie. Słońce mi gdzieś uciekło -.- No, ale może być spacerek :D


I przypominam o waszych stylizacjach które przysyłajcie mi na adres email my.blue.jeans.forever@poczta.fm i jak ich się trochę nazbiera to poświęcę im jakis post :)


Całuski, Beyley :)

A na koniec pare jej zdjęć :)




5 komentarzy:

  1. I oto Bella, która prawie za każdym razem wygląda świetnie, ale szczerze czy jakiś człowiek ubrałby się tak na co dzień? Aby tak wyglądać trzeba mieć trochę odwagi, pomysłów oraz niestety dużo pieniędzy ;/ Chociaż ona wygląda w takiej stylizacji ładnie jest jedną z niewielu, bo po prostu jest naturalnie piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko bosko <3 Obiecuje będę zaglądać na twojego codziennie !
    A zaglądniesz tu ? http://zapytaj.onet.pl/Category/026,003/2,19722119,Konkurs_zwierzakowy__startujesz_.html

    Pliska , super zabawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej !Widzę że ty też początkująca to tak jak ja :)zajrzyj też do mnie pozdrawiam :)http://angelikabe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł:) Jej chyba jest dobrze we wszystkim kolorowym i świecącym. Mi się bardzo podoba jej drugie zdjęcie, wyszła bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie najbardziej podobało ostatnie ,ale to moje zdanie :D
    ładnie się ubiera,trzeba przyznać.
    pozdrawiam i rozsyłam całusy
    Lili x33 z zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń